آمازون شخصی سازی فیلترهای پیشنهادی را با فیلتر کردن روی ابردادههای مورد

آمازون شخصی سازی فیلترهای پیشنهادی را با فیلتر کردن روی ابردادههای مورد

امروز ، ما خوشحالیم که پیشرفت هایی را به فیلترهای پیشنهادی در Amazon Personalize اعلام کردیم ، که با توجه به معیارهایی که شما تعریف می کنید ، کنترل بیشتری روی توصیه های کاربران خود دریافت می کنید. . به عنوان مثال ، هنگام توصیه محصولات برای فروشگاه خرده فروشی الکترونیکی خود می توانید موارد غیرقابل استفاده را از توصیه ها حذف کنید. یا اگر فیلم را به کاربران توصیه می کنید ، می توانید انتخاب کنید که اگر کاربر در یک رده اشتراک خاص باشد ، محتوای برتر را توصیه کنید. مشتریان به طور معمول امروز با نوشتن کد دلخواه برای اجرای قوانین تجاری خود ، این موضوع را مورد خطاب قرار می دهند ، مشتریان هم اکنون می توانند در وقت خود صرفه جویی کرده و معماری خود را با استفاده از فیلترهای پیشنهادی در شخصی سازی کنند.

تنظیم و استفاده از فیلتر پیشنهادی سفارشی ساده است. ابتدا ، شما از کنسول شخصی سازی آمازون یا API استفاده می کنید تا با استفاده از DSL ویژه شخصی سازی آمازون (Domain Specific Language) ، فیلتر ایجاد کنید. در مرحله بعد ، این فیلتر را هنگام جستجوی توصیه های زمان واقعی با استفاده از برنامه GetReccepts یا GetPersonalizedRanking API اعمال می کنید. یا هنگام ارائه توصیه هایی در حالت دسته ای از طریق کار استنباط دسته ای.

فیلترهای توصیه در شخصی سازی آمازون اکنون در شرق ایالات متحده (N. ویرجینیا ، اوهایو) ، غرب آمریکا (اورگان) ، کانادا (مرکزی) ، اروپا (ایرلند) موجود است. ، و آسیا اقیانوس آرام (سیدنی ، توکیو ، بمبئی ، سنگاپور ، سئول).