Amazon Connect Now به طور خودکار وضعیت نماینده را به صورت آفلاین در Logout تغییر می دهد
نمایندگان مرکز تماس آمازون که یک تماس یا گپ را انجام داده اند و از آخرین نسخه کنترل پنل تماس (CCP) خارج شده اند ، اکنون وضعیت نماینده آفلاین را تنظیم می کنند. وقتی نمایندگان شما وارد CCP می شوند ، می توانند وضعیت نماینده را در دسترس تنظیم کنند تا پاسخ به تماس ها یا گپ ها را شروع کنند. پیش از این ، ماموران مجبور بودند قبل از ورود به سیستم ، وضعیت فعلی (به عنوان مثال موجود ، وضعیتهای سفارشی مانند "ناهار" ، "شکست") را به صورت آفلاین تغییر دهند تا از این طریق تماس نگیرند.