Amazon Connect Now به طور خودکار وضعیت نماینده را به صورت آفلاین در Logout تغییر می دهد

Amazon Connect Now به طور خودکار وضعیت نماینده را به صورت آفلاین در Logout تغییر می دهد

نمایندگان مرکز تماس آمازون که یک تماس یا گپ را انجام داده اند و از آخرین نسخه کنترل پنل تماس (CCP) خارج شده اند ، اکنون وضعیت نماینده آفلاین را تنظیم می کنند. وقتی نمایندگان شما وارد CCP می شوند ، می توانند وضعیت نماینده را در دسترس تنظیم کنند تا پاسخ به تماس ها یا گپ ها را شروع کنند. پیش از این ، ماموران مجبور بودند قبل از ورود به سیستم ، وضعیت فعلی (به عنوان مثال موجود ، وضعیتهای سفارشی مانند "ناهار" ، "شکست") را به صورت آفلاین تغییر دهند تا از این طریق تماس نگیرند.