Amazon Connect اکنون مشتریان را قادر می سازد که Amazon Lex Chatbots را قطع کنند

Amazon Connect اکنون مشتریان را قادر می سازد که Amazon Lex Chatbots را قطع کنند

از امروز ، مشتریان می توانند یک لپ تاپ Lex را در اواسط جمله قطع کنند تا به سرعت صدای صوتی را ارائه دهند بدون اینکه منتظر بمانند تا صحبت شما تمام شود. چت بوت های آمازون لکس را می توان در جریان های اتصال آمازون استفاده کرد تا با استفاده از همان فن آوری های یادگیری ماشین مانند الکسا ، تعامل مکالمه ای برقرار کند و به شرکت ها این امکان را می دهد تا با استفاده از زبان طبیعی ، سلف سرویس خودکار را به مشتریان خود ارائه دهند. امروزه مشتریانی که می دانند چه چیزی می خواهند بگویند ، می توانند بلافاصله صحبت کنند بدون اینکه به کل اعلان بازی گوش دهند. به عنوان مثال ، هنگامی که یک مشتری برای برنامه ریزی تنظیم اتومبیل خود تماس می گیرد ، دیگر نیازی به گوش دادن به منوی کامل گزینه ها مانند "با تشکر از تماس با محل نمایندگی ماشین سیاتل ما ، مایلید با فروش ، امور مالی صحبت کنید ، قطعات یا خدمات. " درعوض ، آنها می توانند فوراً بگویند ، "من را به خدمت بگیرم" ، به محض شروع بازی سریع.