ZEUS News - اخبار از کامپیوتر Olympus

ZEUS News – اخبار از کامپیوتر Olympus

 cartaigienica

به طور سیستماتیک ، در طول هر رویداد نمایشی در مقیاس جهانی ، از جنگ گرفته تا زمین لرزه گرفته تا همه گیر ، رسانه ها صحنه هایی از احتکار در سوپر مارکت ها را پیشنهاد می دهند. در سراسر جهان ، در این صحنه ها کالایی اجتناب ناپذیر وجود دارد: کاغذ توالت. چرا؟

تئوری های روانشناختی بی شماری برای توجیه این رفتار عجیب ارائه شده است ، از لزوم ایجاد ژست که احساس کنترل اوضاع را به روح تقلید می بخشد ، بنابراین ما می بینیم که کسی روی کاغذ توالت فرش می کند و به همین دلیل ما تمایل به انجام همان کار داریم.

اما توضیحاتی نیز وجود دارد که ارتباط چندانی با روانشناسی و ایجاد اسطوره ها و اطلاعات نادرست ندارد.

یکی از نظریه ها ، که به عنوان مثال توسط کیت Yarrow ، محقق رفتار مصرف کننده در ارس تکنیکا ارائه شده است ، این است که ناپدید شدن دستمال توالت در واقع یک پدیده رسانه ای است: ما اکثر اطلاعات را به صورت بصری دریافت می کنیم ، بنابراین یک شیء بزرگ است. و به عنوان یک بسته دستمال توالت بیشتر از یک قوطی ماهی ، هر دو در یک سبد خرید کامل و به عنوان یک فضای خالی در قفسه ها ، چشم نواز است و به همین دلیل تصاویر کاغذ توالت در پایان به امتیاز می رسد. مصرف کننده با سی و دو مگاپاچ رول در زیر بازوی خود ، مطمئناً از یک مشتری که دارای هشت جعبه اسپاگتی یا پنبه صاف است ، از نوع مشتری بیشتر فوتوژنیک است.

این تصاویر حتی با ظهور کمی مضحک و پوچ از سهام دستمال توالت در مقایسه با عرضه معقول تر قند ، مواد شوینده یا ضدعفونی کننده دست در رسانه ها تشویق می شوند.

به طور خلاصه ، پدیده می تواند یک رسانه ایجاد کند. تقریباً یک خبر جعلی .

نظریه دیگری مبتنی بر یک مشاهدات دقیق تر است ، و به ویژه برای لحظه ای که ما زندگی می کنیم صادق است: تغییر ناگهانی در عادات ما ، با این که بخش بزرگی از مردم به جای رفتن در خانه می مانند. در مدرسه یا محل کار این نتیجه را دارد که بیشتر کاغذ توالت در خانه مصرف می شود (حدود 40٪ بیشتر) و در مکان های عمومی بسیار کمتر است و تولید برای این دو بخش از زنجیره های تأمین کاملاً جداگانه دنبال می شود: بسته های کوچک کاغذ کیفیت بالا از یک سو ، رول های بزرگی با کیفیت صنعتی که بیشتر از طرف پالت ها تحویل داده می شوند ، اغلب توسط شرکتهای جداگانه تولید می شوند.

این امر باعث افزایش واقعی نیاز به دستمال توالت برای مصارف خانگی می شود و تخلیه لحظه ای قفسه ها را توضیح می دهد در حالی که تولید با افزایش تقاضای داخلی و کاهش در مورد مدارس ، دفاتر ، استادیوم ها ، فرودگاه ها ، ایستگاه ها و خودکار ، رستوران ها و موارد دیگر.

علاوه بر این ، اندازه بزرگ بسته های دستمال توالت در سوپر مارکت بدان معنی است که چند خرید دیگر برای خالی کردن یک قفسه کاغذ کافی است. این به هر حال در مورد محصولات بسیار فشرده تر صدق نمی کند.

اگر حداقل یکی از این تئوری ها معتبر باشد ، می توانیم از سرزنش این کمبودهای موقت به دلیل احمق بودن انسان دست بکشیم. اما بیایید با آن روبرو شویم: تز احمق رضایت بیشتری بخشید.